Intocht Sinterklaas Beekbergen

dinsdag 8 november 2022

Lieve kinderen, beste ouders,

Na in 2020 geen intocht te hebben gehad en in 2021 een aangepaste versie, kom ik zaterdag 12 november weer samen met mijn pieten als van ouds aan in Beekbergen. Net als in 2019 is er weer een sfeervolle avondintocht.

Als de reis vanuit Spanje goed verloopt kom ik om 16.00 uur met de stoomtrein aan op station Beekbergen/Lieren. Ik neem mijn eigen muziekpieten mee, die voor vrolijke muziek zullen zorgen.

Na de ontvangst op het station door de burgemeester zal ik op Ozosnel naar Beekbergen gaan. En ik zou het zo ontzettend leuk vinden om jullie allemaal te zien op de Kerk Allee. Daarom hoop ik dat jullie vanaf het station mee zullen lopen in de optocht naar het centrum van Beekbergen. Omdat het tegen die tijd al aardig donker zal worden, zou het fijn zijn als jullie een lampion meenemen.

De feestelijke optocht zal via de Dorpstraat/Kerkweg/Papenberg de Kerk Allee bereiken. Voor de allerkleinsten rijdt er het treintje van Vakantiepark het Lierderholt. Omdat de afstand voor alle kinderen te doen moet zijn zal de optocht vanuit Lieren direct naar Beekbergen zijn ( station VSM – Dorpstraat – Kerkweg – Papenberg – aankomst Kerk Allee ). Op de Kerk Allee is er van alles te doen. Er zijn een aantal kraampjes van ondernemers aanwezig, eten en drinken is verkrijgbaar. Er zijn allerlei spelletjes te doen met de pieten, er is een schminkster aanwezig en niet te vergeten de meet & greet met Sint en Piet. Voor ieder kind zal er een cadeautje zijn en er zijn ook dit jaar weer voldoende pepernoten. Alles wordt extra sfeervol met de muziekpieten die ook in de Kerk Allee voor een vrolijke noot zorgen.

Kom jij zaterdag 12 november ook gezellig naar het station in Beekbergen/Lieren (met lampion) voor een grootse intocht?

Tot zaterdag 12 november.

Nou dag hoor. Groeten van Sinterklaas.