Voorwoord

woensdag 13 juni 2018

Donderdag gaan de ouderen uit Oosterhuizen, Beekbergen en Lieren weer een dagje uit. De stoet rijdt eerst langs de drie scholen in dezelfde dorpen en de jongeren zwaaien de mensen uit. Het blijft een mooi gezicht en het benadrukt de betrokkenheid. Ik realiseer mij dat we dit vorig jaar ook deden. Wat vliegt de tijd. Vrijdag komt de Leerlingenraad van dit jaar ook alweer voor het laatst bij elkaar. Oorkondes worden uitgedeeld en we nemen afscheid van kinderen die naar het voortgezet onderwijs gaan. Ondertussen groeien de eerste plantjes in de pas aangelegde plantenbakken op het plein. Met hulp van ouders, een opa en een bijdrage van tuincentrum Lieren, is er bij het doe-circuit hard gewerkt aan dit groene project. Terwijl de tijd voorbij vliegt hoeven we hier alleen maar water te geven en te wachten op de oogst. Geduld is een schone zaak.