Afscheid groep 8

woensdag 17 juli 2019

Deze week staat voor groep 8 ook in het teken van afscheid. Na weken van intensief oefenen, lieten zij dinsdag hun zelfgemaakte voorstelling ‘Oosterhuizen’s got talent’ zien aan het publiek. ’s Middags waren eerst de kinderen van school aan de beurt. Nadat er genoten was van een gezamenlijke maaltijd op school, was het de beurt aan familieleden, vrienden en andere belangstellenden, om de voorstelling te bekijken. Hierna kregen de kinderen van groep 8 hun basisschooldiploma uitgereikt en kreeg de school een prachtig cadeau aangeboden, waarover u elders in deze nieuwsbrief heeft kunnen lezen. De avond werd afgesloten onder het genot van een hapje en drankje en hierbij werd vooral nagepraat over het fantastische optreden.

A.s. vrijdag nemen de kinderen van groep definitief afscheid d.m.v. het traditionele snoepstrooien en aansluitend zullen zij voor de laatste keer, door een erehaag, de school verlaten. Geniet van jullie vakantie en heel veel succes in het voortgezet onderwijs!