E‐books voor het hele gezin met de VakantieBieb

woensdag 25 april 2018

Dankzij de VakantieBieb blijven duizenden kinderen in de zomer doorlezen. Dat is een geweldige  ontwikkeling, want doorlezen in de zomer voorkomt een terugval van het AVI‐niveau.    De VakantieBieb stimuleert kinderen om te lezen tijdens de zomervakantie en biedt e‐books voor   het hele gezin. De app is gratis te downloaden in de App Store en Google Play Store en is een  zomercadeautje van de Bibliotheek. U hoeft hiervoor geen lid te zijn. Van 1 juli tot en met 31  augustus kunnen zowel uw kinderen als uzelf genieten van meer dan 60 e‐books.

Winactie  Om het lezen deze vakantie extra leuk te maken voor uw kinderen, maken ze kans op een iPad mini  door uit te leggen wat hun favoriete e‐book uit de VakantieBieb is en waarom. Informatie over  deelname en spelvoorwaarden vindt u op www.vakantiebieb.nl.