Even voorstellen

woensdag 15 juli 2020

Een nieuw gezicht op school na de vakantie

Vanaf september mag ik de school en het team komen ondersteunen als interim intern begeleider.

Mijn naam is Annemieke Hurenkamp, getrouwd en moeder van 4 heerlijke pubers. Samen wonen wij op ons melkveebedrijf in Wilp vlakbij de recreatieplas Bussloo. Naast lekker er op uit gaan met mijn gezin, hou ik er van om te bewegen. Ik pak graag de racefiets of trek mijn hardloopschoenen aan. Ook klus ik graag in ons huis en hoop ik de verbouwing van onze keuken (nu eens echt) deze zomer af te ronden.

Inmiddels zit ik al 26 jaar in het onderwijs en heb daarin met veel werk- en leerplezier mogen ervaren in verschillende taken/rollen. Ik heb gewerkt als leerkracht, adjunct directeur, intern begeleider en bovenschools begeleider. Mijn passie voor passend onderwijs en onophoudelijke nieuwsgierigheid laten mij altijd kijken en zoeken naar kansen en mogelijkheden. Een leven lang mogen leren is mijn drive.

Inmiddels heb ik al kennisgemaakt met een aantal teamleden, de school van binnen bekeken tijdens de rondleiding en een fijn kennismakingsgesprek gehad. Ik heb er zin in om met energie aan de slag te gaan, maar eerst genieten van de zomervakantie.

Tot ziens na de vakantie!

Annemieke Hurenkamp