maandag 11 september 2017

De informatieavonden zitten erop. De opkomst was redelijk tot goed. U weet nu wat uw kind te wachten staat komend schooljaar en de bekende ‘groene formulieren’ zijn weer gecontroleerd en afgetekend. Dat er van u als ouder/verzorger ook voorzichtigheid gevraagd wordt als het gaat om het plaatsen van beeldmateriaal kunt hieronder lezen. Dit stukje is overgenomen uit onze online schoolgids.

Maandag hebben alle kinderen deelgenomen aan een beweegparcours op het kunstgrasveld. Het was de start van onze Nationale Sportweek. Deze week krijgen alle groepen extra sportactiviteiten aangeboden. Dankzij veel vrijwilligers is dit mogelijk. Iedereen alvast hartelijk bedankt. Op de website zijn de foto’s te bekijken.