De kindermonitor komt eraan!

maandag 11 september 2017

Dit najaar voert de GGD een groot onderzoek uit naar de gezondheid en leefstijl van kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Het gaat onder andere over voeding, bewegen, slapen en mediagebruik. We vragen alle ouders met kinderen in die leeftijd om een online vragenlijst in te vullen. Doet u ook mee? Dat is belangrijk omdat ouders de experts zijn als het om kinderen gaat. Uw mening telt. Daarnaast kunnen kinderen en ouders beter geholpen worden als we weten hoe het met ze gaat. In oktober ontvangt u via school een e-mail met de link naar de online vragenlijst. De vragenlijst is anoniem, uw antwoorden zijn niet terug te leiden naar u of uw kind. Meer informatie over het onderzoek is HIER te vinden. Vragen over het onderzoek kunt u ook stellen aan de schoolverpleegkundige of schoolarts. Alvast bedankt voor uw medewerking.