Leerlingenraad

woensdag 17 oktober 2018

De leerlingenraad heeft haar eerste bijeenkomst gehad. De nieuwe leden, Eva uit groep 5, Wout uit groep 6 en Meike uit groep 8, werden naast de zittende leden Marjolein uit groep 8, Dain uit groep 7 en Jochem uit groep 8, welkom geheten. Nadat eerst de taken werden verdeeld stonden de volgende punten op de agenda: actiepunten, ideeënbus, evaluatie van de Sportweek en er is een vraag geformuleerd voor het ‘Vragenuurtje voor kinderen in de Tweede Kamer’. Onze vraag had betrekking op het terugdringen van de plasticsoep. Uit alle inzendingen worden 5 vragen geselecteerd. Laten we hopen dat onze vraag hierbij, dat we met een hele klas naar Den Haag mogen en in de Tweede Kamer op de blauwe stoelen plaats mogen nemen.