Nationale Sportweek

maandag 28 augustus 2017

Van 9 t/m 17 september doen wij weer mee met de Nationale Sportweek. In deze week staan er voor alle kinderen van onze school allerlei leuke (extra) sportactiviteiten op het programma. Het programma zal vanaf woensdag 6 september op onze website te vinden zijn, daarnaast zullen er een aantal programma’s op school worden opgehangen. Dit jaar staat er o.a. op het programma: Mountainbike, survival, een sportmiddag in het Omnisport, voetbal, karate, een crossloop, zwemmen, yoga en nog veel meer. De opening van de sportweek is op maandagochtend 11 september om 8.30 uur op het schoolplein. O ja, wilt u eraan denken dat uw kind(eren) in deze week geschikte (sport)kleding dragen? We wensen iedereen veel sportplezier!