Open dag woensdag 11 april

dinsdag 27 maart 2018

Op woensdag 11 april houden alle basisscholen in Apeldoorn ‘Open Dag’. Tijdens deze Open Dag kunt u rustig een kijkje komen nemen in onze klassen.
Bent u bijvoorbeeld nieuwsgierig hoe wij lezen, of wilt u zien hoe wij werken met tablets in de midden- en bovenbouw? Of bent u nieuwsgierig hoe wij rekenen of spelling geven? Kom dan gerust langs en geniet van een rondleiding door onze school. Sfeer proeven alleen is al voldoende om een goed beeld te krijgen van onze kleine, sfeervolle basisschool.

Deze dag is uiteraard bedoeld voor ouders die op zoek zijn naar een geschikte school voor hun kind(eren). Mocht u ouders in uw omgeving kennen die op zoek zijn naar een school, wilt u hen dan attenderen op onze Open Dag? Of wilt u zo vriendelijk zijn onze berichten op social media hierover te delen? Alvast hartelijk dank!

Natuurlijk blijven ook alle andere belangstellenden van harte welkom om o.b.s. Oosterhuizen ‘in bedrijf’ te zien.

Het programma van deze dag staat hier op onze website.