woensdag 25 april 2018

Heeft u de mooie pleinplakkers al op het plein gezien? Dit leuke Twister-spel heeft de ouderraad aangeschaft van de Paasbroden-actie. Er wordt dankbaar mee gespeeld.
Aan het einde van dit schooljaar neemt de ouderraad afscheid van vier leden. Kinderen gaan nu eenmaal naar het voortgezet onderwijs en mensen hebben na een lange periode soms weer tijd voor andere dingen nodig. De ouderraad zoekt dus vier enthousiaste nieuwe leden. Bent u geïnteresseerd en heeft u wat tijd, schroom dan niet om uw belangstelling voor 8 juni kenbaar te maken via oroosterhuizen@outlook.nl
U mag natuurlijk ook een van de zittende leden benaderen. Op onze website kunt u meer informatie vinden m.b.t. leden en werkzaamheden. Bij te veel aanmeldingen zal er bij de laatste OR vergadering van dit schooljaar worden gestemd. Wij rekenen op u!