Rabobank Bankbattle

vrijdag 19 mei 2017

In een race tegen de klok is groep 7/8 afgelopen woensdag de strijd aangegaan met andere scholen voor wat betreft hun parate kennis en computervaardigheden.
Het succesvol afronden van de Rabobank BankBattle vereiste tactiek, strategie en vooral klassikaal samenspel. Alle deelnemende klassen startten met het uitvoeren van praktijkopdrachten en het beantwoorden van vragen. Deze hebben betrekking op o.a. schoolvakken, muziek, computers, techniek, radio, televisie en internet. Uiteindelijk resulteerde dit na ongeveer een half uur hard werken in een geheime kluiscode die toegang gaf tot de eindopdracht. De eindopdracht werd ook heel snel opgelost, waardoor wij een eindtijd van 42 minuten hadden. Dat was net niet genoeg voor een eerste plaats, maar wel voor een knappe tweede plaats (net als vorig jaar).