Schoolkorfbaltoernooi trainingen

maandag 11 september 2017

Er zijn ook dit jaar weer veel kinderen die zich hebben opgegeven voor het schoolkorfbaltoernooi dat op woensdag 4 oktober wordt gehouden. Zodra het programma voor dit toernooi bekend wordt, krijgt u hierover bericht. Ondertussen gaan we wel beginnen met de trainingen om goed voor de dag te komen tijdens dit toernooi:
Groep 3/4 en 7/8 woensdagmiddag 20 en 27 september van 12.30 tot 13.30 uur.
Groep 5/6 vrijdagmiddag 22 en 29 september van 12.30 tot 13.30 uur (onder schooltijd).

De trainingen vinden plaats op het kunstgrasveld bij school. De kinderen kunnen eventueel vooraf wat eten en drinken in de klas. Wanneer kinderen niet kunnen komen trainen, is het fijn als het afgemeld wordt bij Meester Marvin. Mochten er nog vragen zijn, kunt u ook bij hem terecht. Iedereen veel plezier gewenst bij het trainen en alvast succes met het toernooi!