Serious Request

woensdag 25 oktober 2017

Zoals misschien bekend, hebben de kinderen van groep 3 een echt boek gemaakt met 13 geweldige verhalen en prachtige tekeningen. De boeken gaan verkocht worden voor een goed doel, namelijk 3 FM Serious Request 2017.
Op vrijdag 3 november om 10.30 uur wordt het eerste exemplaar feestelijk overhandigd aan de burgemeester. Vanaf 12.00 uur is er een expositie van de tekeningen met een verkoop- en signeersessie en een hapje en een drankje. Alle ouders, opa’s en oma’s, andere familie en vrienden zijn van harte welkom om aanwezig te zijn bij deze feestelijkheden.
Ook een boek kopen? Dat kan op vrijdag 3 november tussen 12.00 en 13.00 uur op school en vanaf 3 november bij Boekhandel Beekbergen. Bestellen kan op www.verhalenvangroep3.nl. Een boek kost €10,- per stuk en is ook leuk als kerst-, kraam- of relatiekado. Helpt u mee om de actie een succes te maken? Volg (en deel) het initiatief van groep 3 op www.facebook.com/verhalenvangroep3.