Tevredenheidspeilingen

vrijdag 24 februari 2017

De uitslagen van de tevredenheidspeilingen van ouders (OTP), leerlingen (LTP) en personeel (PTP), afgenomen in november ’16 bij alle Leerplein055 scholen, zijn bekend. O.b.s. Oosterhuizen kreeg hoge scores:
OTP 8,5 (beantwoord 40)
LTP  9,1 (beantwoord 31: groep 6 en 7)
PTP 8,2 eigen school, 7,9 eigen baan (beantwoord 7)

In het Team, de Medezeggenschapsraad en de Leerlingenraad zijn de uitslagen bekeken en besproken. Wij mogen trots zijn op dit mooie resultaat! Het laat een continuïteit van tevredenheid, over meerdere jaren, zien. Er zijn acties uitgezet richting team (vakinhoudelijk en communicatie), IB/ directie (verdieping, differentiatie), leerlingenraad (fietsgebruik en sportveld), wijkagent (veiligheid) en de ouderraad (schoolreisjes en activiteiten). Ouders die anoniem een reactie hebben geplaatst worden uitgenodigd om met de directeur in gesprek te gaan. Kom gerust langs. Wij blijven graag onze uiterste best doen om de kwaliteit te verbeteren.