Voorwoord

woensdag 17 oktober 2018

We kijken terug op een geslaagde Open Dag. Deze dag is eigenlijk bedoeld voor ‘nieuwe’ ouders, maar wij maken van de gelegenheid gebruik om ook de ouders en opa’s en opa’s waarvan een (klein)kind al naar onze school gaat, een kijken in de keuken te laten nemen. Het is altijd leuk om de school ‘in bedrijf’ te zien. Wij proberen een zo realistisch mogelijke weergave te laten zien, want er gebeurd zoveel moois in de groepen. Op de bijvoegde foto is bijvoorbeeld te zien hoe er extra aandacht wordt gegeven aan het gooien en vangen in de kleutergroep en morgen krijgt groep 7/8 een gastles over het Jodendom. Op 30 oktober start het nieuwe doe-circuit gevolgd door een Nationaal Schoolontbijt op woensdag 7 november. Op deze dag hoeft er dus thuis niet ontbeten te worden. Voor nu wil ik iedereen alvast een fijne Astervakantie toewensen. Wij zien elkaar weer op maandag 29 oktober.