Voorwoord

dinsdag 16 juli 2019

De vakantie staat voor de deur en we zijn druk bezig met het afronden van dit schooljaar en de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar. Gisteravond was het afscheid van groep 8. Erg leuk, maar toch eigenlijk ook weer niet want het blijft een afscheid. Hieronder een kort verslag. Op de website zijn de foto’s te vinden.
Donderdag gaan we voor de laatste keer met elkaar pannenkoeken eten. Hiervoor kunnen we nog een aantal bakouders gebruiken. U kunt zich opgeven bij Dinie Bouwman.
Het team van o.b.s. Oosterhuizen wil iedereen, die het afgelopen jaar behulpzaam is geweest, hartelijk bedanken. Wij kunnen niet zonder uw hulp en hopen komend schooljaar weer een beroep op u te mogen doen.
Tot slot wensen wij u allen een heerlijke vakantie, rust lekker uit en geniet. Dan zien wij elkaar weer op maandag 2 september.