Voorwoord

woensdag 11 april 2018

Vandaag houden wij weer Open Dag. Het blijft leuk om belangstellenden de school ‘in bedrijf’ te laten zien. Naast nieuwe ouders zien wij ook veel ouders van kinderen die reeds op school zitten. Zoals altijd genieten ook weer veel  opa’s en oma’s bij het zien van hun kleinkind. “Wat ging het er vroeger toch heel anders aan toe” is een veel gehoorde uitspraak. Gelukkig maar, denk ik dan.
Jammer dat we de nieuwste touchscreens nog niet hebben, want de vervanging is uitgesteld tot de meivakantie. Voorlopig redden we ons nog wel even met de oude digiborden. Gelukkig hoeven we niet terug te grijpen naar het schoolkrijt en het groene schoolbord. Ach die oude tijd had toch ook wel wat. Als de levering in de meivakantie maar wel doorgaat.