Vrijdag

maandag 24 september 2018

Na 4 dagen met prachtig weer, was het begin van de vrijdag erg nat. ’s Ochtends stond er een mountainbiketocht op het programma voor de kinderen uit groep 7/8. Iets later dan gepland gingen zij, onder leiding van Fulco van Gulik, Pleuni Möhlmann, Jurry en Gerard Hulzebos (wielervereniging De Adelaar), op weg naar het bos. Gelukkig was het inmiddels weer droog. Allerlei vaardigheden, die bij het mountainbiken van pas komen, werden geoefend. Vol enthousiasme kwamen de kinderen weer terug op school. Ondertussen hadden de kinderen van groep 1 t/m 4 een crossloop rond de school gedaan. Ook hier deed iedereen zijn best om de ronde zo snel mogelijk af te leggen. ’s Middags hebben de kinderen van groep 5/6 ook nog gebruik gemaakt van de mountainbikes. Zij moesten een behendigheidsparcours afleggen bij de school. Daarnaast hebben zij een karateclinic gehad van Martin Bresser van KarateDo Smaal.