Schoolkorfbaltoernooi

dinsdag 28 januari 2020

Op 15 januari hebben kinderen uit de groepen 3 t/m 8 meegedaan aan het schoolkorfbaltoernooi. De verschillende teams hadden vooraf clinics gehad van KV Apeldoorn en daar werd al heel goed gekorfbald. Het bleek wel lastig te zijn om tijdens het toernooi te winnen van teams die echte korfballers in hun team hadden zitten. Desondanks wist het team uit groep 3/4 een mooie 2e prijs binnen te halen. De andere teams vielen helaas niet in de prijzen. Toch kunnen we terugkijken op een leuke en sportieve middag.

Vanmiddag zien we kinderen uit groep 7/8 in actie bij het schooltafeltennistoernooi en op 12 februari is het schoolvolleybaltoernooi waar we met 3 teams aan meedoen. Het schoolvoetbaltoernooi voor groep 5/6 en 7/8 staat later in het jaar ook nog op het programma. Het is fantastisch dat zoveel kinderen met enthousiasme deelnemen.