dinsdag 31 augustus 2021

Ook dit schooljaar hebben wij weer veel sportactiviteiten op het programma staan. De kinderen van groep 3 t/m 8 hebben een boekje meegekregen met informatie over ‘Sport van de maand’. Voor slechts 1 euro per activiteit kunnen kinderen kennismaken met verschillende sporten. Zeker de moeite waard! We zullen u ook via de nieuwsbrief op de hoogte houden.

Natuurlijk gaan we ook weer meedoen aan schoolsporttoernooien zoals volleybal, korfbal, voetbal, tafeltennis en hockey. Meer informatie hierover volgt t.z.t.

Wij doen ook al vele jaren mee aan de Nationale Sportweek. Omdat deze week is verplaatst naar september, hebben wij besloten in het voorjaar van 2022 mee te doen aan de Apeldoornse Sportweek. Hierdoor hebben wij meer voorbereidingstijd om er een fantastische week van te maken.