Kinderopvang (VSO, BSO en PSG)

Kinderopvang

Voor goede opvang werken wij samen met kinderopvang Partou. De kinderopvang is gevestigd naast onze basisschool. Partou biedt opvang aan voor kinderen in de leeftijd van 2-13 jaar in een veilige en uitdagende omgeving.

Buitenschoolse opvang

BSO Oosterhuizen is een gezellige en kleinschalige kinderopvang. Je kind mag hier zelf kiezen en ontdekken. Op maandag- dinsdag en donderdagmiddag staat, zodra de schoolbel gaat, onze medewerker buiten klaar om de kinderen op te vangen. Samen lopen ze naar de BSO. Na een inspannende dag op school kunnen de kinderen ‘ontladen’ in een omgeving en sfeer die aansluit bij de thuissituatie. Het plezier en de tevredenheid van de kinderen staat voorop.

Voor opvang op andere dagen of voor voorschoolse opvang kunt u contact opnemen met Partou. Bij voldoende aanmeldingen is dit mogelijk.

Peuterspeelgroep

Bij de peuteropvang zijn kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar welkom. Het is een vrolijke en fijne plek voor maximaal zestien peuters, waar we de kinderen spelenderwijs voorbereiden op de overstap naar de basisschool.

Elke woensdag- en vrijdagochtend van 8:30 – 12:00 uur is de peutergroep open en kan jouw peuter spelen met leeftijdsgenootjes.

Wij besteden veel aandacht aan het overleg tussen de peuteropvang en de basisschool. Regelmatig doen de peuters mee met activiteiten van de kleuters en we spelen samen buiten. Zo is er voldoende ruimte om te spelen en te ontdekken en ze ontmoeten de kleuters en de juffen van de basisschool. Lekker spelen en stiekem al een beetje wennen aan de basisschool. De peuters krijgen een hesje aan van Partou zodat ze goed zichtbaar zijn.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Partou of een kijkje nemen op de website: