Avondvierdaagse

donderdag 25 april 2024

De jaarlijkse Avond4daagse is weer van 21 t/m 24 mei.

Net als vorig jaar hebben we vanuit de OR weer een bedrag beschikbaar gesteld om iedere avond met ranja en iets lekkers langs de kant van de weg te staan. Natuurlijk met de herkenbare vlag van school. Ook is er weer een speciale groepsapp waar elke ouder/verzorger zich aan toe kan voegen. Zo hebben de overige klassenapps hier geen hinder van.
Via deze app zullen wij weer om vrijwilligers vragen voor bijv. het schenken van ranja. Verdere informatie volgt ook via deze app.
Alle kinderen die van onze school meelopen krijgen deze 4 avonden een hesje te leen van school en mogen dit dragen. Hartstikke leuk! Hier bedanken we Janny dan ook alvast voor.
Echter is het wel belangrijk te weten dat de verantwoordelijkheid niet bij de school of de OR vrijwilligers ligt. Alle ouders/verzorgers dragen zelf de verantwoordelijkheid en begeleiding voor hun kind.