Corona

dinsdag 30 maart 2021

Op dit moment zijn er veel kinderen die met klachten thuis blijven. Het is goed dat u uw kind bij klachten thuis laat. Soms is het niet duidelijk wanneer uw kind wel of niet thuis moet blijven. Ik heb de beslisboom toegevoegd. Wanneer u twijfelt dan kunt u deze beslisboom gebruiken om een goede afweging te maken. Beslisboom voor o.b.s. Oosterhuizen
Wij willen hierbij ook aangeven dat wij er erg blij mee zijn dat wij met elkaar ons best doen om de regels goed op te volgen. Het advies tot het dragen van mondkapjes op het schoolplein wordt door jullie keurig opgevolgd net als het thuis laten van kinderen met klachten. Ook de leerkrachten zijn goed bezig door de kinderen regelmatig de handen te laten wassen, de “cohorten” gescheiden te houden en ook zelf een mondkapje te dragen wanneer zij door de school lopen.
Wanneer wij dit nog even met elkaar vol kunnen houden dan hopen we allemaal dat we deze zomer weer kunnen versoepelen.