Een jaar voorbij…

donderdag 21 december 2023

Wat vliegt de tijd! Twee weken kerstvakantie staan alweer voor de deur.

Wat een spannend begin van het kerstfeest op school! Alles donker, echt heel donker door de stroomuitval. Gelukkig was het probleem op tijd opgelost en konden we alle kinderen, die door een flinke hagelbui  kwamen, welkom heten op school.

We kunnen terugkijken op een mooi kerstfeest dat we samen hebben gevierd.

Fijn om samen te zijn in de hal en de kinderen zien te genieten van het kerstdiner in de klas. Het samenzijn van de ouders kon door de weeromstandigheden helaas niet buiten bij een vuurtje, maar binnen was er gelukkig veel gezelligheid.

En wat was de school mooi versierd! Hartelijk dank aan al die ouders die hiervoor gezorgd hebben en de hulp bij de activiteiten in de weken rond kerst.

De blikvanger is natuurlijk de grote kerstboom buiten voor de school. Hier genieten we allemaal van.

We wensen alle kinderen een hele fijne kerstvakantie. Geniet ervan en rust lekker uit. We zien alle kinderen graag weer terug op 8 januari om 8.30 uur.

Voor iedereen: fijne kerstdagen en een prachtig 2024!

Hartelijke groet,

Team o.b.s. Oosterhuizen.