Even voorstellen

dinsdag 27 februari 2024

Hallo allemaal,

Sommige van jullie zullen mij al wel eens hebben gezien bij peuteropvang Oosterhuizen, maar ik stel me graag via deze nieuwsbrief aan jullie voor.
Mijn naam is Esther Honders en ik woon samen met mijn man en zoon en mijn lieve bulletje Sky in Apeldoorn.  Ook heb ik een oudere dochter die inmiddels al het huis al uit is. In mijn vrije tijd knap ik oude meubeltjes op en mag ik graag creatief bezig zijn.

Ik werk bijna 14 jaar in de kinderopvang waarvan nu 4 jaar voor Partou. En al die tijd heb ik op dezelfde locatie bij kinderdagverblijf het Vlindertje in basisschool De Mheen gewerkt. Sinds 4 maanden werk ik nu ook bij PSG Oosterhuizen waar ik ongelooflijk warm ben ontvangen door ouders, kindjes en leerkrachten.
Werken bij PSG Oosterhuizen heeft mijn hart weer verder doen openen voor het werken met kinderen. Kinderen mogen voorbereiden op de basisschool in een veilige en vertrouwede omging is heel waardevol om te doen. Hoe mooi zou het zijn als we de overgang van peuterspeelzaal naar de basisschool in de aankomende tijd nog veel makkelijker kunnen maken. Ik kijk er dan ook erg naar uit om de samenwerking met de basisschool verder uit te breiden en te intensiveren, maar vooral om nog lang en met heel veel plezier te werken bij PSG Oosterhuizen.

Kom gerust eens binnen wandelen om te kijken hoe gezellig het is!

Lieve groetjes van,

Esther Honders