Inleiding

maandag 18 september 2017

De Nationale Sportweek 2017 zit erop, maar via deze extra uitgave van de nieuwsbrief kunnen we nog even terugkijken en nagenieten van alle sportactiviteiten die de kinderen aangeboden hebben gekregen. Het was een fantastische week, die mede mogelijk is gemaakt door de inzet van hulpouders, vrijwilligers en sportaanbieders. Zonder hen zouden wij zo’n week niet kunnen organiseren, hartelijk bedankt! Ook volgend jaar hopen wij weer een sportweek te organiseren, waarbij alle leerlingen elke dag aan verschillende activiteiten kunnen meedoen. In de tussentijd is er nog genoeg te sporten voor onze leerlingen; denk aan de schoolsporttoernooien, sport van de maand, sportmiddagen, etc.  Als ’toetje’ van de Nationale Sportweek waren er de Brandweerspelen tussen de scholen van Beekbergen, Lieren en Oosterhuizen. Het team, bestaande uit leerlingen uit onze groep 8, heeft een prachtige 1e plek behaald. Gefeliciteerd!