Leerpleinen

vrijdag 26 januari 2024

De hal van onze school is ingericht als leerplein voor de bovenbouw. Kinderen kunnen hier zelfstandig werken aan hun opdrachten.

Naast de standaard opdrachten die kinderen maken voor hun dagelijks werk staan er opdrachten klaar die verrijkend kunnen zijn en de nieuwsgierigheid van de kinderen wekken. Op verschillende gebieden kunnen kinderen bezig: muziek, bouwen, programmeren, natuur, geschiedenis en aardrijkskunde.

Op het leerplein wordt veel samengewerkt en kunnen kinderen van en met elkaar leren.

In de onderbouw is voor de groepen 1 t/m 4 een speel-leerplein in ontwikkeling. In het lokaal tussen de kleuterklas en groep 3/4 zijn hoeken gemaakt die voor deze groepen geschikt zijn. Groep 3 speelt en leert er regelmatig samen met de kinderen van groep 1 en 2. Voor alle leeftijden zijn er zinvolle opdrachten en ook hier leren kinderen van en met elkaar.

Loop gerust eens binnen om de hoeken te bekijken!