Voorstellen: Berna Velderman

woensdag 18 november 2020

Schoolmaatschappelijk werker basisonderwijs bij Stimenz
Mijn naam is Berna Velderman en ik ben schoolmaatschappelijk werker bij o.b.s. Oosterhuizen.

Wanneer naar het schoolmaatschappelijk werk?
Soms maak je je als ouder/verzorgers zorgen over je kind. Dan kun je daar altijd over praten met iemand op school, bijvoorbeeld met de leerkracht of de intern begeleider, maar ook kun je dan in gesprek gaan met de schoolmaatschappelijk werker.
Je kunt bij mij terecht voor vragen over de opvoeding en/of ontwikkeling van je kind, maar ook wanneer je je zorgen maakt over het gedrag  van je kind zoals lusteloos of juist overactief; moeite hebben met het aangaan van contacten met leeftijdsgenoten of bijvoorbeeld pesten.
Ook kun je met vragen over echtscheiding, financiën, sporten en/of activiteiten in de buurt bij mij terecht.
Mocht u een vraag hebben of graag iets willen bespreken met mij, dan kunt u mij altijd bellen of een appje sturen naar 06 – 30264432 of mailen naar b.velderman@stimenz.nl