Inleiding

vrijdag 17 maart 2017

Dinsdag was het voor Elise Timmer een spannende dag. Haar zwangerschapsverlof was afgelopen en zij mocht zich weer met iets anders dan baby Sam bezighouden. Het was fijn haar weer met de kinderen bezig te zien. Zij mocht direct met de klas op stap. In Markant kreeg groep 3/4 een leuke dansvoorstelling te zien in het kader van ons cultuurmenu.

Dan woensdag, de verkiezingsdag. Er was een grote opkomst. Gelukkig dat veel mensen gebruik hebben gemaakt van het recht om te gaan stemmen. In het verleden is hier namelijk hard voor gestreden. Misschien heeft het aan het weer gelegen. De zon scheen heerlijk. Hoe dan ook, voor de kinderen van groep 4 en 5 was het woensdag ook geen slechte dag. Na een superleuke middag op het hockeyveld, behaalden ze een derde en een eerste plaats. Goed gedaan kanjers. Weer een beker erbij!