Voorwoord

vrijdag 13 november 2020

Voor veel mensen kwam de brief waarin mijn afscheid werd aangekondigd totaal onverwacht. De dag ervoor had ik het team en de MR ingelicht en na de ouderbrief werden de collega directeuren van Leerplein055 op de hoogte gebracht. Ik kreeg veel lieve reacties, mijn dank daarvoor. Het was voor mij een moeilijke beslissing om na bijna veertig jaar afscheid te nemen van Oosterhuizen. Ik zal de kinderen, de ouders en de collega’s van deze fijne school vast en zeker gaan missen. Het is wel heel vreemd om in deze coronatijd, waarbij er toch al meer afstand is, afscheid te nemen. Maar het is goed zo. Omdat ik weet dat o.b.s. Oosterhuizen een goed, professioneel team heeft, heb ik er het volste vertrouwen in dat mijn opvolger zonder problemen het stokje over kan nemen en zich volledig voor deze school in zal zetten. Ik ga de laatste maanden genieten en vooral zorgen voor een goede overdracht.

Met vriendelijke groet,

Janny de Jongh