CJG jeugdverpleegkundigen

Wij zijn Rob Swennenhuis   en Merel Stens .

Wij zijn als CJG-jeugdverpleegkundigen verbonden aan deze school.

In Apeldoorn wordt de jeugdgezondheidszorg door het Centrum Jeugd en Gezin (CJG) uitgevoerd.

Wij zijn het komende schooljaar regelmatig op school te zien en werken daarbij samen met onze collega jeugdarts Steve Tjon Tjauw Liem en met Schoolmaatschappelijk werk.

Gezondheidsonderzoek

Alle 5 jarige en 11 jarige kinderen krijgen een uitnodiging thuis voor een gezondheidsonderzoek op het CJG bij één van ons. De CJG locatie is (meestal) dezelfde als waar u ook op het consultatiebureau kwam toen uw kind jonger dan 4 jaar was.

Op afspraak

Er is ook een mogelijkheid om een afspraak te maken bij ons op het CJG, wanneer u vragen heeft over de ontwikkeling, opgroeien of opvoeden. Wij denken graag met u mee en kunnen u adviseren of doorverwijzen naar jeugdarts of pedagogen van het CJG. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met het CJG (055-3578875) of een mail aan ons sturen.

Tot ziens!

Rob Swennenhuis, jeugdverpleegkundige