Apeldoornse sportweek

dinsdag 4 juni 2024

Afgelopen week stond O.b.s. Oosterhuizen in het teken van sport! Wij deden mee aan de Apeldoornse Sportweek. Jaarlijks organiseert Sportservice Apeldoorn de Apeldoornse Sportweek. Het doel is om zoveel mogelijk Apeldoorners in beweging te krijgen en dat is in Oosterhuizen zeker gelukt.
Elke dag werden verschillende sporten beoefend in elke klas. Zo waren er clinics in het Omnisport Apeldoorn kregen ze BMX-les bij BMX Apeldoorn en turnles en een bootcamp van BSV turnen. Alsof dit nog niet genoeg was, werd er ook nog Yoga beoefend, touwgetrokken, het klompenpad gewandeld en er waren trefbal- en blokjesvoetbaltoernooitjes.
O.b.s. Oosterhuizen is een Sportactieve school, op onze school vinden we sporten erg belangrijk en leuk!