Kinderkoor Klarenbeek

Kinderkoor Klarenbeek zoekt nieuwe talenten

Hou jij van zingen en vind je het leuk om dit samen met anderen te doen? Dan is Kinderkoor Klarenbeek wat voor jou! Dit koor bestaat inmiddels 5 jaar en staat onder leiding van dirigent Márin Kroon. Zij is naast dirigent van meerdere koren, ook uitvoerend zangeres, theatermaker en zangcoach. Het koor heeft op dit moment weer plek voor nieuwe leden!

Kinderkoor Klarenbeek zingt de meest uiteenlopende liedjes. Van Kinderen voor Kinderen tot Disney en popliedjes tot canon. Met natuurlijk meerdere optredens per jaar, o.a. rondom de kerstperiode en in samenwerking met de orkesten van Muziekvereniging Klarenbeek. Daarnaast stond het koor een paar jaar geleden zelfs op het grote podium in theater Orpheus! Ook hebben we meegedaan aan een project van het Orkest van Gelderland & Overijssel (Phion), waarbij kinderen van het koor te zien zijn in de clip van ‘Vlieg mee met Phion’.

Ben je 6 jaar of ouder en wil je graag zingen of leren zingen? Kom gerust eens kijken bij onze repetitie, op dinsdagavonden, van 18.15 tot 19.00 in het MFC in Klarenbeek. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met kinderkoorklarenbeek@hotmail.com of kijken op de website van Muziekvereniging Klarenbeek, www.muziekverenigingklarenbeek.nl. Je kunt je aanmelden tot 1 mei 2023. Wie weet tot ziens?!