Afscheid groep 8

woensdag 15 juli 2020

De afscheidsavond van groep 8 was een groot succes. De kinderen kwamen allemaal op unieke wijze met de meest dure, originele en mooie auto’s aan op het plein. Op de rode loper ontvingen zij een glas (kinder)champagne en ze mochten poseren voor de foto. Eenmaal binnen mochten de kinderen en hun ouders de film ‘Hotel’ bekijken, die in première ging. Deze film, gemaakt door groep 8, leverde ook bloopers op en die werden onder luid gelach ook bekeken. Hierna kregen de kinderen hun basisschooldiploma uitgereikt en werd de avond voortgezet met een heerlijke maaltijd en afgesloten met een heuse disco. Zo werd de afscheidsavond een onvergetelijke avond. A.s. vrijdag nemen de leerlingen definitief afscheid en worden zij uitgezwaaid door alle kinderen en leerkrachten van de school. Jongens en meisjes heel veel succes op jullie nieuwe school!