BSO

maandag 6 september 2021

Hier weer eens een woordje vanuit de BSO.
De zomervakantie is nu dan toch echt voorbij. Na 6 weken niet naar school en/of de BSO te hoeven gaan, is de tijd nu weer aangekomen. Wat zijn sommige toch lekker bruin geworden. En het is alweer September, wat gaat de tijd toch snel.
In week 36 gaan we aan de slag met het thema #doeslief, in dit thema gaan we onder andere appelkoekjes maken, een spel de verraders en levend mens-erger-je-niet!

In week 37 en 38 gaan we aan de slag met het thema de toekomst, in dit thema gaan we onder andere happy stones maken, gaan we een tijdscapsule maken, doen we de robot move en maken we een robot van fruit.

In de laatste week van September (week 39) hebben we het thema Anti-pest week, in dit thema gaan we onder andere anti-pest armbanden maken, een complimentenrap maken, een groepspuzzel maken en een spel dat heet hoe zou jij je voelen?

Zoals je leest zijn we dus lekker druk, maar natuurlijk gaan we ook lekker naar buiten! Want buitenspelen is net zo leuk!

Bent u opzoek naar een leuke en gezellige BSO, uw kind/kinderen zijn van harte welkom!

De BSO is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 14.30 tot 18.00 uur.

Meer informatie? Die kunt u vinden op: www.smallsteps.nl/nl/kinderopvang/lieren-oosterhuizen