woensdag 28 april 2021

De afgelopen periode hebben wij als school gewerkt volgens de richtlijnen die het RIVM ons meegeeft. Hierbij werken onder andere de kinderen in eigen cohorten, hebben wij extra aandacht voor het handen wassen en mogen jullie als ouder(s) de school niet in om uw kind naar binnen te brengen. Wij zijn als team erg tevreden met de manier waarop een ieder zich aan de maatregelen heeft gehouden. Waarvoor onze dank. Op dit moment zitten er geen verdere versoepelingen aan te komen voor het basisonderwijs, waardoor wij ook na de meivakantie dezelfde regels blijven volgen.

Wij willen u op het volgende attenderen;

Wanneer u uw kind wilt laten testen dan is hierbij alleen een test via de GGD of een door de GGD goedgekeurde sneltest-organisatie valide. Thuistesten kunt u gebruiken om een indicatie te krijgen maar na een positieve thuistest moet u altijd nog een test af laten nemen bij de GGD.