Enquête trakteren op school

donderdag 8 juli 2021

Op school vieren we altijd de verjaardag van kinderen. Als ze jarig zijn in vakanties, weekenden, schoolkamp of zelfs in een Corona thuiswerk periode wordt een verjaardag op een ander moment ingehaald. Na de zomervakantie mogen de kinderen, als ze dat willen, in de week dat ze jarig zijn weer een tosti klaar maken.

Uit de enquête over het trakteren kwam naar voren dat de ruime meerderheid het kiezen uit de keuzetaart als positief ervaart. Bij de open vraag voor aanvulling op de keuzetaart kwamen ook een stel leuke suggesties naar voren waarvan we enkele suggesties gaan proberen toe te passen.

Snoep en chocola mocht natuurlijk al niet mee naar school genomen worden en ook op alleen gezonde tussendoortjes in de ochtend werd door de meerderheid positief gereageerd. We zijn erg blij dat veel ouders hier positief over hebben gereageerd en vinden dat we hier voorlopig nog geen afspraak over hoeven maken.