Even voorstellen

woensdag 1 september 2021

Ik ben Peggy Corbeek, 48 jaar. Ik woon met Noortje, mijn dochtertje (van bijna 10) in Apeldoorn.
Ongeveer 17 jaar heb ik lesgegeven op verschillende basisscholen. Daarnaast werkte ik bij de Algemene Onderwijsbond en deed ik een opleiding tot coach. Afgelopen jaar heb ik ook de opleiding tot Beeldcoach afgerond. Het kan dus zijn dat je mij met een camera in de school ziet, want beelden dienen als een mooi middel voor iedereen die zichzelf wil ontwikkelen.
Ik hou van salsadansen, ga graag uit eten met mijn vriend en we doen graag leuke dingen met onze kinderen samen.
In augustus 2018 ben ik begonnen als intern begeleider bij Leerplein055.
Op dit moment werk ik op maandag en om en om de donderdag op de Tweede Stee in Loenen en zal ik op de dinsdagen en de woensdag of vrijdag te vinden zijn in Oosterhuizen.

Wie weet tot ziens.

Ik heb er zin in!