Even voorstellen

woensdag 21 juni 2023

Beste ouders en verzorgers,

Ik ben Zoë, ben 24 jaar en woon in Apeldoorn. In mijn vrije tijd maak ik graag muziek, speel ik spelletjes, houd ik van sporten en reis ik graag de wereld rond. Ik zing, speel gitaar en piano en speel in een bandje. In de winter houd ik van skiën en snowboarden. Ik werk op dit moment fulltime op ‘De Zevensprong’ en geef les aan groep 1/2. Na de zomervakantie zal ik 4 dagen lesgeven in groep 3/4. Ik kijk er naar uit om te beginnen bij Obs Oosterhuizen en met de kinderen in de klas aan het werk te gaan. Ik wens jullie allemaal een fijne zomervakantie toe en tot na de zomervakantie. Mocht u vragen hebben of gewoon eens een praatje willen maken, schroom dan niet om mij aan te spreken in de school of op het schoolplein.

Vriendelijke groet,

Zoë Veenstra