Even voorstellen

woensdag 23 augustus 2023

Deze week ben ik gestart als intern begeleider op OBS Oosterhuizen. Hopelijk zijn jullie kinderen ook met plezier gestart. Ik had een warm welkom in dit deskundige en vriendelijke team.
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben Esther van Deelen, 38 jaar en woon samen met mijn man en dochter van 4 jaar in het mooie Arnhem. Eigenlijk werk ik al sinds mijn 15e met veel plezier met kinderen in diverse rollen; onder andere als leiding bij de lokale scouting, in het buitenland als au pair en sinds 2010 ben ik als leerkracht werkzaam. De afgelopen jaren heb ik naast lesgevende taken ook verschillende coördinerende en coachende functies vervuld.
Als intern begeleider zal ik samen met de leerkrachten en directeur zorgdragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling van alle leerlingen en verdere groei van de onderwijskwaliteit. De leerkracht is uiteraard het eerste aanspreekpunt omtrent uw kinds onderwijs, maar als er vragen zijn dan kunnen jullie mij altijd bereiken op evandeelen@leerplein055.nl. Tevens zal ik naast Marvin als intern vertrouwenspersoon bereikbaar zijn. Op maandag en dinsdag ben ik aanwezig in de school.