Even voorstellen

dinsdag 26 januari 2021

Mijn naam is Mathieu Bootsveld, ben 47 jaar oud, en woon samen met mijn vrouw en 4 kinderen in Zwolle. Sinds een aantal jaren werk ik als interim directeur voor verschillende schoolbesturen binnen een straal van ongeveer 45 kilometer rondom Zwolle. In de afgelopen jaren heb ik al op een aantal Leerplein-scholen gewerkt (Woudhuis, Eendracht, Heuvellaan, Reiziger en Spitsbergen) waardoor ik de organisatie ken. In mijn vrije tijd sport ik graag (tennis en wielrennen) en breng ik graag tijd door met mijn gezin en wanneer het weer mag met vrienden.

De afgelopen weken heb ik de school al een beetje leren kennen door gesprekken te voeren met juf Janny. Vanaf maandag 5 februari ben ik 20 uur per week op school om de taken van juf Janny over te nemen totdat de school een nieuwe directeur heeft gevonden. Mijn werkdagen zal ik nog afstemmen om ze vervolgens ook aan u door te geven.

Ik zie er naar uit om jullie te ontmoeten en hoop dan ook dat dit op korte termijn weer mag.

Groet Mathieu Bootsveld