Kinderboekenweek

vrijdag 1 oktober 2021

Op woensdag 6 oktober gaat ‘De Kinderboekenweek’ weer van start. Het thema van dit jaar is ‘Worden wat je wil’

Kinderboeken zijn ideaal om over beroepen na te denken of te fantaseren. Tijdens de Kinderboekenweek 2021 kun je alles worden wat je wil en alvast dromen over later!

Op onze school wordt er in alle groepen rond dit thema veel (voor-)gelezen en gepraat.

-De kinderen mogen 6 oktober verkleed als ‘wat je later wil worden’ op school komen. We zijn benieuwd!

-We openen deze week met een gezamenlijk lied en dans van Kinderen voor Kinderen ‘Worden wat je wil’

-Donderdag 7 oktober 14.30 uur is er een weggeefmarkt van oude boeken. Wil je graag nieuwe boeken scoren dan is daar je kans!

-Donderdag 14 oktober is de finale van onze voorleeswedstrijd voor de bovenbouw. Spannend!

We hebben er zin in!