Kinderopvang Partou

vrijdag 26 november 2021

Beste ouder(s), verzorger(s),

Mijn naam is Karoline Vleeshouwers en ik ben de locatiemanager van Kinderopvang Partou Oosterhuizen.

Onze kleinschalige opvang zit in het sfeervolle Oosterhuisje naast de basisschool. Graag wil ik jullie vertellen over de opvang die wij daar aanbieden.

Bij de peuteropvang start de dag om 08.30 uur. Nog even zwaaien naar papa en mama en dan lekker spelen met je vriendjes en vriendinnetjes. Buiten op ons speelplein zou je het liefst de hele dag blijven spelen. Met z’n allen in de zandbak, fietsen en rennen. Er is ruimte genoeg!

In de kring praten we over alles wat de kinderen bezig houdt, maar ook over het thema waar we op dat moment mee bezig zijn. We zingen liedjes en de juf leest een verhaaltje voor. Lang genoeg gezeten? Dan ruimen we snel de stoel op en gaan weer lekker spelen. Elke ochtend wordt er een activiteit aangeboden passend bij het thema. Het kan zijn dat we gaan verven, knippen en plakken, muziek maken of gymen. Spelenderwijs bereiden wij de peuters voor op de basisschool zodat ze daar vol vertrouwen kunnen starten.

• De peuteropvang is geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur

Na schooltijd bieden wij ook opvang aan in het Oosterhuisje, maar dan voor kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar. Jong en oud zitten samen in één groep. Zodra de schoolbel gaat, staat onze medewerker klaar om je kind op te vangen. In een vertrouwde omgeving kunnen de kinderen samen ontspannen, groeien en ontdekken. Wil je graag bouwen, schilderen of lezen? Je mag zelf kiezen! Op het sportveld voor de deur kun je lekker je energie kwijt.

• De BSO is geopend op maandag, dinsdag, donderdag van 14:30 tot 18:00 uur. In de vakanties en op studiedagen is je kind de hele dag welkom, wij zijn dan geopend van 07.30 tot 18.30 uur.

Nieuwsgierig geworden? Neem eens een kijkje op onze website www.partou.nl. Heb je nog vragen neem dan gerust contact met mij op. Ik ben te bereiken via: