Nieuw speeltoestel en kunstgrasveld

vrijdag 27 oktober 2023

Wat zijn we blij met het nieuwe kunstgrasveld! De hele mat is vervangen en voldoet aan de nieuwste eisen. Het veld wordt zowel onder schooltijd als na schooltijd intensief gebruikt. We zijn dan ook blij dat het oude, versleten veld is vervangen door de gemeente Apeldoorn.

Volgende week wordt er een nieuw speeltoestel geplaats. Met name de leerlingenraad heeft zich hier vorig jaar druk voor gemaakt en samen met de buurtverbinders van Oosterhuizen een mooi subsidiebedrag gekregen.

Het nieuwe speeltoestel zal vooral gebruikt worden door de wat grotere kinderen.

Op 2 november gaan we het speeltoestel en het nieuwe kunstgrasveld officieel in gebruik nemen. We verwachten om 14.00 uur de wethouder die bij de opening van het speeltoestel aanwezig zal zijn.

Ouders zijn ook van harte welkom om bij dit leuke moment aanwezig te zijn en te zien hoe mooi ons nieuwe speeltoestel is!