Nieuwe directeur

woensdag 19 mei 2021

Dinsdag 1 juni start Janny Velzing als directeur op onze school. Voor de meivakantie is zij op school geweest om kennis te maken met het team. Wij hebben er alle vertrouwen in dat de school onder haar leiding de komende jaren zich verder blijft ontwikkelen. Ik zal zorgen voor een goede overdracht zodat Janny Velzing gelijk goed van start kan gaan. In de volgende nieuwsbrief zal Janny zich verder aan u voorstellen.

Ik heb de afgelopen maanden met ontzettend veel plezier op deze school gewerkt. Wat een voorrecht om met zo’n gemotiveerd team, MR, OR en leerlingen te mogen werken. De school maakt mooie stappen en ik wil jullie veel succes wensen de komende jaren. Helaas is mijn contact door de coronamaatregelen met u als ouder erg beperkt geweest. Ik ga er helemaal vanuit dat, door de aanstaande versoepelingen, Janny dit weer op gaat pakken.