Nieuws van de OR

vrijdag 1 juli 2022

Hallo ouders,

We willen vanuit de OR graag aan jullie melden, hoe we het afgelopen jaar het geld van de vrijwillige ouderbijdrage hebben besteed. Dit jaar waren er gelukkig geen beperkingen meer door Corona waardoor we weer leuke dingen hebben kunnen doen.

Afgelopen oktober hebben we een volledig nieuw pak gekocht voor de goedheilig man. Het pak dat op school aanwezig was, was verouderd en er zaten her en der een paar kleine gaatjes in het pak waardoor deze toe was aan vervanging. Met dit mooie, nieuwe pak kunnen we gelukkig weer jaren vooruit!

Er zijn ook nieuwe versieringen gekocht voor de sinterklaasperiode, evenals een klein schoenpresentje voor alle leerlingen, chocolademelk en strooigoed.

Er zijn ook twee warmhoud-pannen aangeschaft. Met kerst en ander gelegenheden hebben we deze op school nodig. Afgelopen jaren leenden we deze regelmatig van het dorpshuis. We zijn blij dat school deze nu zelf heeft.

De kinderen hebben met Kerst en het Oranjefeest een lekker ijsje gegeten. Ook zijn er heerlijke broodhaantjes gekocht voor de palmpaasoptocht, en natuurlijk chocolade-eitjes voor Pasen.

Groep 5 t/m 8 is naar het rijksmuseum geweest, de busreis is gedeeltelijk door de OR bekostigd.

Dankzij deze vrijwillige bijdrage hebben we dit voor de kinderen kunnen doen.

Bedankt!!

Met vriendelijke groet,