Peuteropvang Oosterhuizen

dinsdag 16 mei 2023

Elke woensdag- en vrijdagochtend zijn peuters in de leeftijd van 2 tot 4 jaar van harte welkom bij peuteropvang Oosterhuizen. Het is een vrolijke en fijne plek waar we de kinderen spelenderwijs voorbereiden op de basisschool.

Wij stimuleren de ontwikkeling van de kinderen door middel van spelletjes, opdrachtjes, liedjes en verhaaltjes. Zo werken we o.a. aan de taalontwikkeling, samenwerken en de grove en fijne motoriek. Stap voor stap worden ze steeds zelfstandiger en krijgen ze zelfvertrouwen in wat ze kunnen.

Samen met de kleuters van OBS Oosterhuizen spelen we buiten. Wel net zo gezellig!

De peuters krijgen een hesje aan van Partou, zo zijn ze goed zichtbaar tussen de kleuters. Genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. En de kleuterjuf? Die kennen ze al!

Zo zorgen we er met elkaar voor dat de overgang naar de basisschool goed en ontspannen verloopt.

Ben je geïnteresseerd in onze peuteropvang? Kom gezellig een keertje kijken! Je kan een afspraak maken voor een rondleiding via onze website www.partou.nl.

Buitenschoolse opvang Oosterhuizen

Op maandag-,  dinsdag-, en donderdagmiddag kunnen de kinderen na schooltijd spelen bij BSO Oosterhuizen. Wat is er fijner voor je kind dan na een drukke schooldag te relaxen met leeftijdsgenoten? Dat is precies wat je kind kan doen bij onze BSO. Lol maken en ontspannen staat voorop. Je kind mag zelf kiezen waar het zin in heeft. Buiten spelen, een spannend spel doen, knutselen of even rustig lezen.

Ben je geïnteresseerd in onze buitenschoolse opvang? Kom gezellig een keertje kijken! Je kan een afspraak maken voor een rondleiding via onze website www.partou.nl.