Peuteropvang Oosterhuizen

vrijdag 24 november 2023

Beste ouders,

Mijn naam is Karoline Vleeshouwers en ik ben locatiemanager van de kinderopvang in Oosterhuizen. Graag wil ik jullie vertellen over onze opvang in Oosterhuizen.

Peuteropvang Oosterhuizen

Bij Peuteropvang Oosterhuizen spelen elke woensdag- en vrijdagochtend peuters in de leeftijd van 2 tot 4 jaar.  Het is een vrolijke en fijne plek waar we de kinderen spelenderwijs voorbereiden op de basisschool. Door middel van spelletjes, opdrachtjes, liedjes en verhaaltjes stimuleren we spelenderwijs de ontwikkeling van de kinderen. Stap voor stap worden ze steeds zelfstandiger en krijgen ze zelfvertrouwen in wat ze kunnen.

Samen met de kleuters van OBS Oosterhuizen spelen we buiten. Wel net zo gezellig! De peuters krijgen een hesje aan van Partou, zo zijn ze goed zichtbaar tussen de kleuters. Genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. En de kleuterjuf? Die kennen ze al! Zo zorgen we er met elkaar voor dat de overgang naar de basisschool goed en ontspannen verloopt.

Bij de peuteropvang werken twee pedagogisch medewerkers, Esther en Jasmijn. Zij hebben het ontzettend naar hun zin en zouden heel graag meer ochtenden open willen. Op dit moment zijn wij geopend op woensdag- en vrijdagochtend, maar wij horen het heel graag als er interesse is in peuteropvang op een andere ochtend. Dit kunt u kenbaar maken door uw kind aan te melden via https://partou.nl/kinderopvang/lieren/peuteropvang-het-oude-veen-19.

Buitenschoolse opvang Oosterhuizen

Op maandag-,  dinsdag-, en donderdagmiddag kunnen de kinderen na schooltijd spelen bij BSO Oosterhuizen. Wat is er fijner voor je kind dan na een drukke schooldag te relaxen met leeftijdsgenoten? Dat is precies wat je kind kan doen bij onze BSO.  Lol maken en ontspannen staat voorop. Je kind mag zelf kiezen waar het zin in heeft. Buiten spelen, een spel doen, knutselen of even rustig lezen.

Bij de BSO werkt er elke dag een vaste pedagogisch medewerker, Yvette. Ook voor de BSO geldt dat uitbreiding op een andere dag mogelijk is. Meld u kind hier vooral voor aan! Dit kan via https://partou.nl/kinderopvang/lieren/bso-het-oude-veen-19. Bij voldoende aanmeldingen kan er op woensdag en/of vrijdag ook een groep worden gestart.

Kom kijken!

Ben je geïnteresseerd in onze opvang? Kom gezellig een keertje kijken! Je kan een afspraak maken voor een rondleiding via onze website www.partou.nl.

Met vriendelijke groet,

Esther Honders, PSG Oosterhuizen