Projectgroep

woensdag 24 mei 2023

Alle directeuren en IB-ers van Leerplein055 zijn op maandag 22 mei op inspiratietour gegaan langs verschillende scholen. Op o.b.s. Oosterhuizen heeft de Projectgroep laten zien wat deze groep inhoudt, wat we allemaal doen en vooral waarom we dat doen. Sinds dit schooljaar werken we op school namelijk met een meer- en hoogbegaafdheids beleidsplan en de Projectgroep is hier onderdeel van. De leerlingen waren verdeeld over 5 activiteiten (vanuit onze eigen projecten) en hebben vol enthousiasme de verschillende gasten aan het werk gezet en van informatie voorzien. De mensen waren diep onder de indruk, en de kans dat andere scholen binnenkort ook met een soortgelijke groep gaan werken is zeker aanwezig!